fredag, eller söndag, eller vad det nu är..

Vi hade trevligt igår. Vi åt god mat och drack gott vin. Jag vann på plump! Elden var fin och jag vann en nalle, eller okej, pappa vann en nalle till mig. En äckelgubbe var där som åt glödlampor och spikade spikar i näsan, stoppade sin skorpion i munnen och till sist sprutade han eld.. Hur tänker han när han gör sånt inför ca 100 ungar? Idiotiskt tycker jag. Det hade räckt om han bara hade sprutat eld. Dessutom tycker jag det är djurplågeri att stoppa djur i munnen. Usch. Vi träffade Eva och Annika där igårkväll, det va kul, träffar ju dom så sällan. Annika bor ju mer eller mindre  här ute nu med sin nya kille. Så det var kul att träffa dom. De är så mysiga, båda två.



Linne från Gina, Jeans från Crocker.

Blev jättenöjd med håret igår, visst är det snyggt? Lockat med plattång. Det bästa av allt är ju att allt är äkta, inte många som tror! Man kan se håret (bildbevis, haha) utan lockar på första bilden.


Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka att inte ägna mig åt skolarbete. Det är svårt att låta bli men jag ska försöka. Jag och mamma ska nog plantera om lite solrosor med. Ska väl kanske åka in till stan, vi måste köpa jord bl.a. Hoppas bara vi inte hamnar mitt i sossespektaklet med demonstrationer och flaggor (sorry morfar, nu vänder han sig i graven). Gillar inte sånt. Menmen, nu ska jag fixa mig lite.


/Tina

Kommentarer
Postat av: B

åå ditt hår är så fiint :) , såna lockar får du göra på mig med nångång:D wiiiee

2009-05-02 @ 14:19:57
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här och få 25 extra poäng:
http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-02 @ 14:25:06
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback