tisdag, melodifestivalstisdag

Sitter just nu och läser lite bloggar och kollar mina mailar (säger man så, mail i plural??). Allafall, idag ska jag till US på föreläsning. Idag skulle vi vara i nån annan föreläsningssal, kommer gå vilse där inne, det är ju så stort.. menmen, jag och Brankica ska ses en timme tidigare så att vi kan ha tid att gå vilse, hehe!

Ikväll får vi se om Sverige tar sig till final. Jag är osäker faktiskt. Jag är en av de få som inte gillar vår låt.. det ska bli spännande och se hur det går. Det tråkiga är att det är mitt i DHW och Christine, fan ta mig om jag glömmer spela in det!

Idag fyller Oliver 5 år! Hurra Hurra!



Aja, nu måste jag sminka mig och föna håret..
/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det låter jättebra du =) Det är ju inte så konstigt att det blir en massa plugg, själv så känns det som om jag har bott i skolan de senaste veckorna :P hehe! Jo det har varit lite upp och ner den sista tiden, men det löser sig nog.. Det har var så mycket med allt senaste tiden, men nu är det förhoppningsvis påväg mot ljusare tider ;P hihi! Ha det så bra! kram

Postat av: Brankica

ne jag tycker inte heller om låten buhuu.. jag lär i alla fall kolla på DHW och sen byta under reklamen haha :D

2009-05-12 @ 19:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback