hej bloggen

Psykologitenta imorgon. Det är massor vi ska kunna, men jag hoppas att jag har koll på några viktiga saker allafall. Det finns inte en chans att lära sig allt, det är bara fokusera på det jag tror är viktigast. Sen är det bara hoppas på det bästa.

Jag är väl den enda i hela världen som inte har sett Twilight. Eller jo, Alex har inte heller sett den. Jag har nu allafall börjat läsa boken "om jag kunde drömma" (boken som filmen bygger på), och herregud så bra den är!! Synd bara att jag började läsa den mitt i tentaplugget, nu måste jag ju prioritera psykologin. Om jag inte hade haft tenta hade jag garanterat redan läst ut den. Tänk att en bok om vampyrer kan vara fängslande bra. Det är ju en riktig tjejbok, måste jag säga.


Nu måste jag fortsätta plugga..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback