igår var det idolkväll

Åh vad skönt med helg! Igår hade vi seminarium 10-12, åkte sen hem och vilade lite grann. På kvällen åkte jag hem till bästaste Emelie (som är hemma över helgen) där hon, jag och Lina såg på idol. Äntligen åkte Rabih ut, och äntligen hängde Mariette löst!

Lina hade jag inte träffat sen.. ja, sen när då? Jag minns inte ens, så det var kul att träffa henne! Vi snackade massa skit som vanligt och hade det mysig :)Tack för igår mina söta vänner! ♥

Idag har jag och mammi varit på bibban och lånat ljudböcker, sen drog vi till maxihuset där jag köpte ett par nya tights, ormskinnsmönstrade :) Kan visa bild sen!


Jag och Emelie när vi var typ 6-7 år. Åh så söta!


Ikväll ska jag inte göra nått speciellt.. vara hemma som jag brukar. Usch vad osocial jag är. Två glas vin och en bra film så är kvällen räddad!


/Tina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack själv gumman :D :D Kan du inte skicka den där bilden till mig?? :O Sjuuukt söt ju hhihi <3

2009-11-09 @ 10:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback