minnen

Åh jag hittade precis den här bilden. Den är ca 3½ år gammal. Jag saknar den där tiden och jag saknar Rebecka. Bilderna på Alexander är tagna precis när jag kommit underfund med att "honom ska jag ha", men han var forfarande omedveten om detta, hehe :) Jag, Branki och Schamo pratade om att högstadiet var den roligaste tiden, vilket jag definitvit håller med om, men när jag ser den här bilden så kan jag verkligen komma ihåg hur kul vi hade sista året (för dem, näst sista för mig). Det var galet emellanåt. Jag, Linnéa och Rebecka hade så jäkla roligt. Kommer aldrig glömma det! Högstadiet var nått annat, mer speciellt och med vänner man fortfarande är nära.


Vilken tid tyckte ni var roligast eller vilken tid har mest minnen, högstadiet eller gymnasiet?


/Tina


Kommentarer
Postat av: B

hahah vad kuuuuuuuul :D vill se mer!!! =)

2009-11-09 @ 14:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback