plugglördag

Åå så skönt att Camilla åkte ur idol igår.  Och hur såg hon ut egentligen? Kläderna var ju hemska! Jag tyckte faktiskt att Eddie var bäst igår, sen måste jag medge att igår var första gången som Rabih var bra. Den låten passade verkligen honom. Nog med idolsnack.

Idag måste jag börja plugga inför tentan som är på onsdag. Jag har redan skrivit en "inför-provet-lapp" på 5 sidor, men det måste nog utökas lite är jag rädd. Känner att jag inte har riktig koll på det här, vet inte riktigt vad jag ska kunna.. menmen, får bli nervös på tisdag kväll, för det är då jag vet om jag har fattat allt. Nu är det bara inta ett lugn, finna harmonin (önska mig lycka till haha).

I eftermiddag ska jag och mamma titta på vinterjacka till mig :D Den jackan jag har ca 5 år gammal, jag måste verkligen köpa en ny! Visst, den duger egentligen fortfarande, förutom att dunet börjar försvinna på vissa ställen. Skulle gärna köpa en peak, men mamma vill inte betala så mycket, och inte jag heller. Är man fattig student så är man. Är lite sugen på en fjällräven kanske. Aja, få se vad butikerna har att erbjuda.


Nu ska jag fortsätta med mitt skrivande och läsande.


/Tina

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! tack för tipset, om det strular med bibiloteket så köper jag den därifrån, men jag skulle helst slippa köpa den överhuvudtaget :) Hoppas pluggandet går bra, jag börjar få lite smått panik nu, hade inte så bra teknik tror jag, jag började läsa böckerna pärm till pärm men nu inser jag att jag inte kommer hinna det, hjälp! haha :)

Postat av: Sofie

Hej hej, jag har en utmaning till dig på min blogg ;P



KRAM

2009-10-21 @ 22:11:40
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback