Nu B ska jag uppdatera

Jag har fått många pikar och till och med ett "fuck you" av Brankica för att jag inte uppdaterar, haha. Skönt att veta att jag allafall har EN trogen läsare som VILL att jag ska skriva ;)

Hursom. Senaste tiden har bara bestått av plugg, plugg och plugg. Jag var ju som sagt sjuk hela förra veckan, så himla jobbigt. Alexander var hemma några dagar med, mysigt ♥ Tänk att han har blivit göteborgare!

Igår lämnade vi in vår hemtenta. Skönt att vara av med den. Men ändå har jag den vanliga ångesten. Jag är rädd för att jag inte har svarat på frågorna, att det är för lite osv. Det brukar ju alltid gå bra, det borde ju vara ett gott tecken? Men å andra sidan måste det ju gå dåligt någon gång, och det känns som att det är nu. Jag har skrivit 100 hemtentor innan så jag förstår inte varför denna gör mig så nervös. Menmen, inom 10 arbetsdagar ska vi få veta hur det gick.

Efter inlämningen drog jag ner till US där jag mötte Maria. Vi gick ner till stan och käkade thaimat. SÅ GOTT! Sen efter det tänkte vi gå och fika, och vilka sitter inte där? Jo, Brankica och Victoria! Det blev en helmysig fika, alla vi fyra, precis som förr! :) Om två veckor ska vi festa lite har vi tänkt. Jag har ju ingen koll på Linköpings uteställen, men det ska nog bli bra, Vic och Maria bor ju där så dom får välja ut nått kul ställe :)

På tisdag börjar vi med kurs 2, "pedagogik". Ska bli intressant. Jag har aldrig läst pedagogik innan och jag hoppas det blir kul.

Aja, nu ska jag bläddra lite i böckerna till den kommande kursen.

/Tina



Melissa Horn - New York

 


Kommentarer
Postat av: B

kors i taket!! vad är detta??.. woow du uppdatera :D haha wiie vad glad jag blir!

Längtar också till den 3e :D



pusssss

ps. fortsätt uppdatera! haha :D ds.

2009-09-19 @ 15:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback