sjukling

Skit. Igår fick jag 38,5 graders feber. Mamma kollade till mig vid 6 imorse och då var febern borta. Yes, tänkte jag, då kan jag ju åka till skolan. Men icke, när det var dags för mig att gå upp vid 9 så var febern tillbaka. Dock inte lika hög som igår, tack och lov. Just nu ligger den på 37,6 vilket är högt för att vara mig. När jag mår bra har jag 36.

Hursom, idag ska jag försöka kurera mig så gott det går. Låta febern ha sin gång, alltså ingen ibumetin för min del. Imorgon och på onsdag har jag seminarium och det vill jag verkligen inte missa. Därför är det bättre att vara hemma idag, annars finns ju risken att jag blir ännu värre imorgon.

Ska försöka var lite nyttig ändå. Ska läsa lite och förbereda inför litteraturseminariet imorgon. Inte så kul när man har ont i ögonen av febern, men vad gör man.

Nu ska jag ta en kopp té.


/Tina

Kommentarer
Postat av: B

uppdatera!!!! :(

2009-09-14 @ 09:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback