onsdag

Ibland måste man inse sina begränsningar, att säga nej när det inte känns rätt i magen. Jag hade verkligen sett fram emot den nya kursen våld, kön och makt, men på uppropet insåg jag att jag inte kommer orka. Den verkar så intressant. Men är den intressant nog för att våga riskera BVGn? Nej. Det här är sista terminen i Linköping och den vill jag minnas med glädje, inte av stress. Beslutet är taget och jag kommer hoppa av den knappt påbörjade kursen. Tråkigt, men jag måste.

I BVGn har vi börjat kursen utbildning i olika kontexter. Den verkar faktiskt rätt så spännande. Vi ska göra en "hemtenta" två och två, så jag och Brankii ska göra den ihop! :) Idag handlade föreläsningen om skolans historia, intressant må jag säga.


När jag kom hem insåg jag, till min fasa, att jag glömt spela in på 5an 12.45.. Det var avsnittet när Robert Pattinson gästade Ellen Degeneres. Som tur är hittade jag klippet på nätet istället :) Tur var väl det, för det hade jag inte velat missa!


Imorgon är jag ledig. Eller ja, så ledig som en student kan vara mitt i veckan dagen före ett seminarium. Men det ska bli skönt allafall att slippa gå utanför dörren.

Nu ska jag beställa biljetter till Göteborg! Jag åker dit nästa helg, åh vad jag längtar ♥

/Tina

Kommentarer
Postat av: B

men åå gudars!!! skicka länken!!!!!!! haha :D:D

2010-01-27 @ 21:39:12
Postat av: Tina

Hehe, självklart B :)



http://www.twilightsaga.se/?p=3204

2010-01-28 @ 12:32:23
URL: http://tiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback