Hallå, motivationen, var är du?

Sitter med hemtentan, men det är SÅ tråkigt. Har ingen motivation längre. Visst, det är intressant eftersom det är i barnpsykologin, men jag orkar snart inte mer. Jag är inne i någon slags svacka, "vad-ska-det-bli-av-mig-svacka". Har tappat tron på mig själv och min framtid. Jag undrar ibland vad fan det är jag håller på med? Vad är planen liksom? Bara två år kvar av CSN har jag också. Jag har fastnat. Kommer inte loss.



Bjuder på lite bilder



Nya krukor, ängel och växter. För det tränade ögat kan man se en ny Orkidé (Ludisia) till vänster. Kan vara kul att variera sig lite tänkte jag, har bara Phalenopsis sen innan.
Varför utbildade jag mig inte till florist? Det är en av sakerna jag ångrar i livet och som lätt gör sig påmind när jag är nere. Jag sökte floristutbildningen som är på eftergymnasial nivå för några år sedan, men kom inte in. Det finns dock en floristutbildning här i Gbg, men den kostar runt 40000, suck.








Köpte ett nytt nagellack på Vero Moda. Fin färg, men krävde dock flera lager.


Nu får det bli mer kaffe, så jag orkar klart med tentan... TJOHOO!




/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback