fynd



Igår åkte vi en sväng till Bra och Begagnat. Jag hittade denna snygga ljuslykta från Design House Stockholm, för endast 15kr! Fynd, eller hur? Jag köpte även två skålar på fot till förrätt/efterrätt, och "The Holy Bible" hehe, tänkte att det kan vara kul att ha en bibel på engelska. Denna hade även fina bilder i. Det var första gången jag var på just denna second hand, men jag åker gärna tillbaka. Bokavdelningen var riktigt bra!

Idag var i en sväng först till Linköping (ikano) och sen till Motala. Tänkte lite på fina Brankica när vi var där, jag saknar dig! Anledningen till att vi var i Motala var för att brorsan hade match. Det blev dock otroligt jävla kallt, så vi åkte i halvlek. Jag har fortfarande inte tinat upp helt.

Nu måste jag sova. Är dööötrött.

/Tina


Kommentarer
Postat av: B

ooohh varför har du inte berättat att du har börjat blogga igen.. jag kollade in din blogg av en ren slump bara. så gulligt att du tänkte på mig. JAG SAKNAR DIG OCKSÅ!

2011-04-07 @ 15:04:53
Postat av: Tina

Haha, jag visste inte ens att jag slutat =P Men ja, det går i vågor, men jag skriver lite då och då :) Pratade med Victoria igår på FB, vi bestämde att ni ska hitta ett datum och komma hit!! ♥

Postat av: B

hahaha.. okej jag använde lite fel begrepp där.. inte riktigt slutat.. men inte skrivit lite ofta.. precis som du skrev.. att det har gått lite i vågor. JAAA! jag har också pratat med henne. det hade varit mega kul alltså <3<3<3

2011-04-12 @ 09:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback