GREASE

Plötsligt står han där. Helt livs levande. Man ser hans siluett, man hör hans sång och gåshuden sprider sig över hela min kropp. Några tjejer skriker, några barn skrattar av glädje, själv sitter jag bara och ler. Ridån går upp, strålkastarna rör sig i snabb fart över Cloetta Center, för att sedan riktas rakt på honom. Rakt på MÅNS!

Under hela föreställningen får man den där härliga greasekänslan, som bara grease kan ge. De sjunger och dansar så underbart bra och Måns får nästan all uppmärksamhet. Jag jublade flera gånger och klappade händerna tills det gjorde ont. Det var så jäkla bra! Jag skulle verkligen se den igen!

När det var slut var jag och mamma tvungna att gå och "pudra näsan". När vi står där i den långa kön och pratar om hur bra det var så höll jag på att få hjärtstillestånd. Måns kom och gick där, han gick förbi mig bara 1 meter bort! Oh my god! Jag bara stelnade till! Han är vacker..

   

Igår var mina kompisar här! Det var trevligt och alla verkade nöjda! Vi åt tacos och snackade skit. Några åkte hem vid 22 ungefär, och resten åkte hem vid 24. Jag fick jättefina presenter, är verkligen jättenöjd! Tack för en bra kväll!

     

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback