ett hus

åh vad underbart det är att äntligen få höra fågelkvitter.

Idag var jag på skolan redan 7.20. Jag kom på igår kväll att jag var tvungen att åka in och tömma skåpet och ta bort låset innan vaktmästarna började jobba imorse. Skåpet ska nämligen målas om idag. Men eftersom jag är pigg som en mört var det inga problem. Hmm.. kanske inte så pigg.

Jag har funderat över det där som har hänt i Danmark. Jag är dock inte säker på att jag har fattat rätt. Är det så att kommunen gav ungdomarna ett hus, ett hus som de nu har tagit tillbaka, och nu är ungdomarna arga för det? Alltså, är det inte i så fall väldigt synd om de här ungdomarna som tjuter, skriker och bråkar för.. ett hus?(!) De här ungdomarna verkar ju inte ha något liv utanför det där huset. Detta tycker jag är sorgligt och sjukt. Det är ju bara ETT HUS! Så himla viktigt kan väl inte ett hus vara? Det finns väl annat att göra än att vara i ett hus? Herregud! Hitta något annat att bråka om.. Men som sagt, jag kanske inte har fattat situationen rätt.

Idag ska jag fortsätta plugga psykologi.. är hur mycket som helst känns det som.. *suck*




/Tina.. min katt hälsar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback