Det är ju Rebecka!

Herregud vilken händelserik kväll. Eller ja, på tv allafall. Jag är ju en sån som följer idol. Jag är en sån som skrattar när folk gör bort sig, men även lider med vissa när de får skit. Igår slog jag mig ner vid tv:n och bara några minuter in i programmet får jag se Rebecka, min Reb! Jag satt och väntade och väntade på att man skulle få se henne sjunga. När det bara återstod ca 3 minuter kvar av programmet trodde jag att det var kört. Men icke. Helt plötsligt står hon där och sjunger. Skitbra verkligen. Och juryn älskade henne. Så himla roligt! Jag hoppas det gick bra för henne i Stockholm!

Efter idol tänkte jag att jag skulle titta på Top Model Sthlm. Och vem ser jag där då? Jo Oliviera som gick i min klass nu sista två åren på gymnasiet. Hon tog sig till de 20 sista men inte till de 12. Tyvärr. Men det va väldigt kul att se!

Som sagt, det va en händelserik kväll framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback