Södertälje ligger så långt bort

Jag fick ett samtal inatt. Alexander ringde och sa att han låg på sjukhus, i Södertälje. Han och Oscar skulle på Black Eyed Peas i Sthlm och efter konserten hade Alexander fruktansvärda magsmärtor. Så på hemvägen åkte de till Sjukhuset i Södertälje och de sa att han var tvungen att stanna över natten (jag som låg och väntade på att han skulle komma och sova hos mig). Idag fick han beskedet att han ska operera bort blindtarmen ikväll. Skönt att det inte var något värre, men otäckt med sövning. Jävla skit att han är i Södertälje, men skönt att han trivs där han är.

Själv har jag knappt kunnat sovit nånting inatt, blir så nervös över sånt här. Jag tappar aptiten och kan inte fokusera på något annat. Min lilla älskling ensam på ett stort sjukhus i en främmande stad. Stackarn! Jag funderar på att åka upp senare idag, men det blir antagligen imorgon.. Åh varför kunde han inte va på sjukhuset här i Norrköping!

Summan av detta blir att vi inte ska vara barnvakt ikväll, vi kan inte åka till Sthlm imorgon, jag kan inte hänga med klasskompisarna ut.. Vilken tur att allt detta kan man göra vid något annat tillfälle..! Allt jag vill nu är att få hem Alexander hit och att operationen ska gå bra!


Jag tänker på dig.
Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch va läskigt med sånt där! :/ Men som sagt, skönt att det inte var något allvarligare!

2007-09-15 @ 18:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback