Trevlig avskedsfest

Igår var jag som sagt hemma hos Emelie på avskedsfest. Hon åker till Barcelona på tisdag. Vi hade jättekul och vi var precis lagom många, 12 st. Klockan 01.00 åkte jag till Åby och hämtade Robin och hans kompisar. En skulle till Kneippen och en skulle till Svärtinge. Så vi kom inte hem förns kvart i två. Mitt minne blev satt på prov inatt med. När vi skulle åka från Åby åkte jag fel.. råkade åka mot Katrineholm, så jag fick vända vid yxbacken. Bra Tina (men det var mest Robins fel, han sa "rakt fram") Jag borde ju kunna vägen med tanke på hur många gånger jag har varit i Åby. Menmen. Nu har jag agerat fyllechaffis för första gången med. Åt min bror.

Ikväll,
kl. 18, ska Alexander och hans kompisar från skolan spela i Matteus kyrka. Kom och titta!


Bilderna får tala för sig själva

   
  
  
  
  




Nu ska jag laga mat /Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback