Frågor och svar på året som gått..

Jag hittade en lista på Sofies blogg. Jag tänkte att jag kan avsluta mitt bloggår med den.



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har läst artiklar på engelska utan att börja gråta av förtvivlan. Jag har åkt X2000 till Skåne alldeles själv.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag vet faktiskt inte.. tror inte jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.. eller jag tror någon av mina systrar fick barn i år, eller var det båda två kanske.. Jag håller faktiskt inte reda på det där. Hursom ,de räknas nog inte till vänner.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Räknas Skåne?

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer tid med Alexander..

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
När jag och Alexander var på tältsemester på Öland (minns inte datumet).

8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag har gått kvar på min utbildning och att jag har kommit halvvägs med den. Att engelskan inte känns lika förjävlig.

9. Största misstaget?
Tror inte jag har gjort något misstag..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej

11. Bästa köpet?
Jag tror jag köpte min iPod i år.. det måste vara det bästa köpet, och datorn!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Datorn

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Nej, inget speciellt.. Jo att jag har fått godkänt i alla kurser. Och att jag har lärt känna Kristina och Brankica bättre!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Sångerna som är med i Mamma Mia!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Kan nog inte svara på det. Mitt humör åker bergodalbana. Ibland får jag för mig att jag är manodepressiv, haha!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat mina vänner mer och åkte till Alexander oftare.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig över skolan


18. Hur har du tillbringat julen?

Hemma som vanligt

19. Blev du kär i år?
Räknas Alexander som jag redan är kär i?


20. Hur många one night stands?
0

21. Favoritprogram på TV?
DHW, Christine, Debatt och SOS Familj m.m.

23. Bästa boken du läste i år?
Har bara läst kursböcker. Om ljudbok räknas så är det nog Snabba Cash.

24. Största musikaliska upptäckten?
Vet inte

25. Något du önskade dig och fick?
Hmm.. vet inte.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Tror inte det.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Kommer faktiskt inte ihåg.. =/

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer tid med Alexander.. Är så jobbigt att han alltid är så långt bort.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jeans och t-shirt, hehe. Enkelt och snyggt.

31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, min familj och Alexander.. De stöttar alltid om något är dåligt!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, mitt frikort? Det håller jag för mig själv.. Nä, skämt o sido. Jag är nog inte sugen på någon kändis. Sugen låter så laddat.. Snyggingar finns det gott om, men sugen, det är jag bara på Alexander.

33. Vem saknade du?
Får väl svara Alexander här med!



Det var mitt år det. Vi hörs nästa år!
/Tina


Kommentarer
Postat av: B

Väldigt intressant :) punkt nummer 13 var ju bara för great=) så sööt du är!!

2009-01-03 @ 20:15:20
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Ville önska God fortsättning och säga att om intresse finns för ny design till din blogg är du välkommen in till min sida :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback