ge mig styrka

Fy fan. Den här tentan får mig att vilja tjuta. Jag skulle kunna lägga mig på golvet och tjuta som ett galet barn. Jag förstår inte hur jag ska hinna lära mig allt till på onsdag!? Det är så mycket fakta!

Var det någon som såg julkalendern imorse? Jag älskar Anders och Måns så jag hoppas den blir rolig. Jag ska se avsnittet ikväll tänkte jag.

Nej, nu ha jag inte tid att skriva här.. måste återgå till psykologiboken!



Jag kom på en sak förut.. detta är det första året utan chokladkalender!


/Tina

Kommentarer
Postat av: b

om du får nån styrka, så får du gärna dela med dig haha :D imorgon gäller det!!

2008-12-02 @ 14:11:45
Postat av: b

om du får nån styrka, får du gärna dela med dig haha :D imorgon gäller det!

2008-12-02 @ 14:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback