Måndag

Sammanfattning av helgen

Den var jättebra. Därav min dåliga uppdatering. I fredags hjälpte jag till att fixa Robin så han såg ut som en hippie. Han skulle på "hagafesten" och temat var flower power. Han blev såå snygg!

Sen på lördagen skulle jag träffa Linnéa. Jag hämtade henne vid 11 och sen åkte vi ner på stan. Efter att vi varit där 5 minuter dök Emma upp. Så då var vi plötsligt tre, vilket innbär ännu trevligare. Jag skulle ha träffat Emelie med nu när hon är hemma. Men vi hittade ingen tid som passade så det blev inget. MEN, jag träffade henne på stan, då när jag var med Linnea och Emma. Så jag fick ju allafall säga hej, alltid nått! =) När vi hade gått på stan tog vi en fika. Mysigt!

Sen på lördagskvällen kom Alexanader hem. Vi åt tacos med familjen Stenberg. Gott! På söndagen åkte vi hem till Alexanders mamma där det bjöds på mat och tårta. Fredrik (plastbrorsa) hade fyllt 30 år så då passade de på att fira honom. Efter middagen gjorde vi önskelistor. Sen skjutsade jag Alexander till tåget i morse som gick 07.35.

Fasen va skönt det är, egentligen, att gå upp så tidigt som jag gjorde idag. När jag kom hem vid 07.45 så satte jag direkt på datorn och började skriva på arbetet. När klockan var 11 kändes det som 15. Hade jag gått upp som jag brukar så hade klockan varit 15 då. Fatta hur många timmar jag tjänade på att gå upp så tidigt. Sen att det är jobbigt att gå upp är ju en annan femma.

Nu är det julkalendern!
/Tina

Kommentarer
Postat av: b

skärpning när det gäller uppdateringen, hehe :D

låter som en lyckad helg!!

2008-12-08 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback