Ny ögonfärg? klicka er in på fargadelinser.com !

Visst vore det kul med en ny ögonfärg till julafton, eller varför inte nyårsafton? Kanske du ska på en fin middag eller bara vill lyxa till vardagslivet? På fargadelinser.com kan du välja mellan flera olika linser med snygga färger! Själv är jag sugen på att prova bruna linser. Jag har alltid haft en uppfattning om att blonda människor blir extra snygga i bruna ögon. Visst är jag nöjd med mina gröna ögon, men det vore kul att prova något nytt.


Titta vad lite photoshop kan göra..

Ni som bloggar, och har gjort det över två månader, kan nu få färgade månadsliner (utan styrka) helt gratis! Det enda ni behöver göra är att skriva om fargadelinser.com på er blogg. Självklart ska jag själv testa! Jag är supernyfiken! Mer information finns på deras hemsida. Där står instruktionerna.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback