pirr

Då var tentan avklarad. Jag tror det gick hyffsat, borde få ett G, men man vet ju aldrig. Jag kanske får starta jullovet med ett U.

Imorgon kanske jag ska träffa Emelie, eller så ses vi på fredag. Vi har inte bestämt än.  Jag måste hinna plugga med, vi har redovisning på onsdag och till samma dag ska uppsatsen vara klar.. ujujuj. Gud vad jag pratar om mina studier, tråkar det ut er?

Imorgonbitti åker Alexander till Frankrike tillsammans med sin pappa. Han kommer hem igen på lördag och då ska han sova hos mig! =) Usch, jag blir lite nervös när han ska flyga. Jag vet ju att det inte kommer hända något men ändå är det något i mig som gör mig orolig.

ååå jag blir galen!! Det pirrar i ryggen, på skulderbladet. Det är som att det pirrar i en nerv, eller i någon blodådra. Väldigt irriterande...!

Jag har nog inget mer att säga nu..
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback