sammanfattning

Jösses vad dålig jag har varit på att skriva här. Men jag varnade er, det gjorde jag.


Julafton var som den brukar. Mysig och trevlig med släkten. Jag är jätteglad över mina julklappar, jag fick de jag önskat mig. Jag fick bl.a:

♥ Volume Master
från Björn Axén,
♥ 2 st påslakanset, vita
♥ Vit stickad tröja från MQ
♥ Presentkort på MQ 500kr
♥ Bok (3 i 1) på engelska My Story (Pojken som kallades det, Pojken som inte fanns och Pojken som överlevde). Jag har läst alla tre på svenska så jag hoppas de kommer gå lätt att läsa dem på engelska.
♥ En svart kjol från MQ



Jag och Robin framför "brasan" på julafton


Blev jäkligt nöjd med håret. Att få mitt hår att se ut sådär och sen få det att hålla sig är ett mirakel.


juldagen åt vi middag på Hugo. Vi var 16 pers. Tyvärr kan jag inte räkna upp alla eftersom jag inte kan namnen på alla. Enkelt beskrivet var det jag, Alex, tjejekompisar plus Danne (emelies kille) och hans killkompisar. Maten var helt okej och vi hade supertrevligt. Vi fick en stämpel när vi kom dit, vilket innebar att vi slapp kön sen när vi kom tillbaka på kvällen. SÅ skönt! Det vara barra gå raka vägen in.

Resten av kvällen kan beskrivas med en bild

Dansa aldrig på ett fullsatt dansgolv med ett glas vin i handen.



Nu i mellandagarna har jag varit med älskling varje dag. Så himla mysigt. För varje dag som går blir jag allt mer säker på att det är Alexander jag vill dela resten av mitt liv med.


Imorgon är det nyårsafton och den kommer firas med Alexander, min familj och Stenbergs. Kommer bli jättebra. Sen kanske jag kommer tjuta om några dagar över att jag känner mig mobbad. Men det får vi ta då. Nu känns det jättebra att jag ska vara med mami & papi.


Hur ska ni fira nyår? Vad ni än ska göra så får ni ha en mysig nyårsafton, kära läsare!

/Tina



Kommentarer
Postat av: B

Så fiiiiiiint ditt hår är!!



Märks att du gillar MQ :D



Kunde du tvätta bort vinet från linnet?:)



Pussssssss

2009-01-03 @ 20:13:23
Postat av: Johanna

Ett snyggt syskonpar må jag säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback