Jag har inte tid att läsa böcker för njutnings skull

Men trots det så köpte jag lite böcker idag allafall.

Här är mina och mammas böcker. Lite otydlig bild, men jag orkar inte skriva ner alla.
image482

Och dessa är mina
image483

Boken vad hände på vägen till Damaskus är mammas bok, men jag ville ha den i min hög.. Jag vill ju ha den också, men onödigt att köpa två. Likaså mig äger ingen, den fick hamna i mammas hög även om den är lite min med. Hehe.

I huvudet på Zlatan ska jag ge till Robin för att han är världens bästa bror.


Nu måste jag sätta mig och plugga.. skola ikväll!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra dag :)

Postat av: Johanna

Vad gulligt att du fick med katten, så hade jag också gjort. Typiskt oss "kattmänniskor" :)

2008-02-28 @ 13:12:43
URL: http://messer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback