allt på kroppen darrade för kung och fosterland

Nu har vi (jag och mami) bestämmt att fortsätta med vibrationsträning. Idag var det bara test. Jäklar vad det darrade, hela jag! Skönt var det, och faktiskt jobbigt. Inte så man blev svettig utan det kändes bara i musklerna. Så nu ska jag kombinera vibrationsplattan med friskis och långa promenader. Beach 2008 här kommer jag! =P

Har varit och köpt doppresent till Evelina med. Kan nog inte skriva här vad jag köpte, man vet ju inte om Petra skulle slinka in och läsa =) Men jag känner mig nöjd med köpet allafall. Tyvärr så ska jag inte gå på dopet, har blivit strulit med vem jag skulle gå med och jag vill inte gå själv.. Tråkigt, jag gillar ju sånt där annars. Menmen, hon ska få en liten present allafall.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback