städdag

Idag har jag städat båda badrummen, dammsugit och strykt en massa kläder. Jag vet, jag har inget liv. Egentligen kanske jag borde ha pluggat. Får väl ta igen läsandet på torsdag och fredag.

Imorgon efter skolan ska jag träffa Emelie en snabbis. På eftermiddagen ska jag klippa mig. Kors i taket. Det händer ju inte allt för ofta. Men nu är det dags. Jag antar att ingen kommer se någon skillnad efteråt. Som vanligt.

Har suttit och kollat resor. Jag kan efter en stunds läsning konstatera att 1 vecka i Grekland går på nästan lika mycket som 2 veckor i Turkiet. Så varför välja Grekland? Jo, för att jag aldrig har varit där. Menmen, det blir väl ingen resa, inget som vi kan boka nu allafall. Jag hoppas på en bra sommar här så att "sistaminuten"-resorna sjunker i pris. Då ska vi boka. Om priserna går ner, alltså.



Dags för mat. Jag ska in och hämta mamma vid tåget om en timme.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback