stieg larsson

Luftslottet som sprängdes. Usch så tomt det känns. Nu har jag lyssnat klart på den sista boken av Stieg Larsson. Riktigt bra böcker. Lite sega i början alla tre, men så fort du kommer in i dem så är du fast. Jag gick omkring med ipoden i öronen hela dagarna tycker jag. De är så otroligt genomtänkta. Allt hänger ihop på ett så bra sätt att man får rysningar. Jag undrar hur man kan komma på något sånt där.

Vilket geni han var och vilken fantasi han måste ha haft, Stieg Larsson.









Vad ska jag lyssna på nu? Aldrig fucka upp kanske, av Jens Lapidus..?

/Tina

Kommentarer
Postat av: Moster M

Hmm, jag har försökt att tycka om båda de författare du skriver om... Men det bara går inte... Jag har gjort flera försök.. Härom dagen kom ett stort paket till mig från Bokus! 12 böcker skrivna av Anna Jansson och Denise Rudberg.Har du inte läst något av Denise Rudberg ännu, så gör det! Mycket bra!

Moster M

2008-07-07 @ 11:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback