en vecka avklarad

Äntligen fredag och helg! Nu har jag läst sommarkurs i en vecka och det känns helt okej. Det är bara 7 föreläsningar kvar innan tentan. Tjoho, tiden kommer rusa iväg!

Ikväll ska jag och Alexander gå på bio. Vi ska se Indiana Jones. Hoppas den är bra. För ett halvår sen skulle jag aldrig ha trott att jag skulle se Indiana Jones på bio. För ett halvår sen hade jag inte sett nån av filmerna. Det är nu jag har sett alla och blev sugen på att se den nya. Bättre sent än aldrig, eller hur? Sen är det bara alla Bond-filmerna kvar. Usch, jag kommer avlida när den dagen kommer då jag måste se en hel bondfilm.

Tänk att jag har gått ett helt år på universitetet. Helt sjukt hur fort tiden har gått. Hela 67,5 hp har jag skrapat ihop med. Duktig va?

Nu ska jag ge Alex lite uppmärksamhet. Han sitter och spelar gta 4, så jag vet inte om han vill ha så mycket uppmärksamhet från mig just nu.. hahah! Menmen.. han har inget val.

Ha en trevlig fredag!
/Tina

Kommentarer
Postat av: Fie

haha ne det brukar vara svårt när de sitter framför gta4 ;P hehe! ha det så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback