osäkert om fredag

Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra på midsommar. Alexander kanske ska ut till hans kompis land men jag har ingen lust att åka dit. Dels känner jag inte så många av dem, och dels så är det människor som är så olika mig. Jag känner mig alltid felplacerad. Jag blir så utanför på något vis och då blir jag blyg. Jag stör mig på dem och de stör sig säkert på mig. Dock gäller inte detta alla, såklart. Men jag vill ändå inte sitta fast på ett land med människor jag inte trivs med, och inte kunna ta mig därfifrån.

Suck. Ibland kan jag verkligen känna mig så himla utanför. Varför har inte jag ett eget kompisgäng som jag ska vara med på fredag? Alla är utsprida och tillhör olika "grupper". Emelie har sitt, Emma har sitt, Kristina har ju alla sina barn, Linnea har Johan och göteborg, Simon och Helen skulle göra annat.. Jag, jag har Alexander. Jag kanske har mig själv att skylla, antagligen. Jag har alltid prioriterat honom först, och jag gillar att göra det. Det är vid såna här tillfällen som detta slår tillbaka mot mig själv. Hursom, det löser sig säkert.. Alexander kanske väljer att stanna hemma med mig, vem vet.


Nu ska jag se avsnittet av DH som jag missade förra veckan. Hade ingen tanke på det när jag såg Sverigematchen.
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback