kära dagbok

Nu har jag suttit och läst hela förmiddagen. Hedersrelaterat våld.

Jag hittade min gamla dagok förut. Den ger så många minnen och en hel del skratt. Kompisbråk och killar, framförallt killar. Mitt liv handlade bara om det motsatta könet. "Vem ska jag vara kär i nu då?" Jag var liksom tvungen att vara "kär" i någon. "Amanda gjorde slut åt mig sen efter att vi hade varit ihop i 2 timmar". Helt sjukt. Vissa killar var aktuella i en vecka, andra kom tillbaka under flera års tid. Vi gick på disco och dansade med killar. Man skulle gärna ha jättekorta linnen och vita byxor. Då var man som snyggats (trodde vi allafall).  Ojojoj, vad roligt man kan ha åt det där. Jag avskydde en tjej ett tag "Hon tror jämt att hon ska vara så jävla bäst och snygg. Att hon alltid ska följa modet o så. Hon är en jävla *****.." Haha, såna meningar kan man hitta lite då och då.. Hahaha.


Tur att livet förändras och att man har blivit äldre. Mognare. Jag är väldigt glad att jag har haft den där discoperioden. Som sagt, den ger ju så många roliga minnen.


Aja, måste gå tilbaka till mina böcker..
/Tina

Kommentarer
Postat av: A s t i i i

Hoppas du får en bra dag ! :)

Postat av: A s t i i i

hihi tack, haru sett klippet på de som sjunger i min blogg ? :) haha

2008-03-04 @ 15:23:17
URL: http://astiii.blogg.se
Postat av: paulina.

awh, vad söt katt i headern

2008-03-04 @ 15:26:51
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: hanna

haha skrev med dagbok när jag var yngre så roligt att läsa vad man skrev:)

2008-03-04 @ 16:59:18
URL: http://hannawernerods.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback