Jag får panik!

På söndag fyller min mormor 75 år. Vi i släkten ska fira henne på ett speciellt sätt. Det kommer bli en överraskning. Det jag kan säga är att jag ska vara finklädd men ändå festklädd. Mitt problem är att jag inte vet vad jag ska ha på mig!! Eftersom jag inte kan skriva vad vi ska göra är det ju svårt att få nån hjälp av er läsare. Visst, jag skulle ju kunna ha jeans men det är ju inte så kul. Skulle ju vilja matcha Alexander också. Hmm.

image573 image574

Här är två alternativ men jag är inte nöjd med någon av dem. Tror mest på jeanskjolen av dessa två. Den blommiga känns lite töntig. Funderar på en tubtop annars till jeanskjolen. Faaaan va jobbigt det är det här.



Om en timme går planet för Emelie och Danne. De ska till Kemer, Turkiet. Jag är inte ett dugg avundssjuk. Låter rätt äckligt faktiskt.. =P hehe. Skämt å sidor, skulle gärna följa med. Jag gillade Kemer när vi var där. Det skulle vara skönt att åka dit nu.


Jag saknar min Alexander..
/Tina

ps. Kanske återkommer senare med nått annat förslag..

Kommentarer
Postat av: Fie

neej ja tycker att den blommiga va riktigt fin =) Man får sommarkänsla =) Men som sagt ja vet ju inte vad ni ska göra ;P men den blommiga är jättefin inte töntig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback