hon är tillbaka

Äntligen har Isabella börjat blogga igen. Jag har saknat "Blondinbella" de här 2 veckorna hon har haft paus. Äntligen nån som uppdaterar ofta. Låter ju nu som att jag inte har något liv, att jag sitter vid datorn hela dagarna. Det är till viss del sant, jag sitter mycket vid datorn och ibland känns det som att jag inte har något liv. Men faktum är att jag trivs ganska bra med det. Självklart finns det dagar då jag bara vill ligga under täcket och gråta en hel dag för jag känner mig misslyckad. Men i det stora hela gillar jag att vara ensam och att sitta vid datorn, och jag gillar att läsa Isabellas blogg.

/Tina

Kommentarer
Postat av: moster M

Det är ju ändå ett VAL som du gjort och som DU trivs med! Visst är det bra o va vuxen o få bestämma själv!

2008-10-26 @ 17:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback