ljudböcker, människans bästa vän?

Jag tycker nog det. Jag får abstinens om jag vet att jag inte har en ljudbok i iPoden. Det är så skönt att jag kan läsa en bok utan att behöva läsa. Jag behöver inte ansträna mig ett dugg. Det är ren avkoppling och det behöver en stressad student. Det kan vara rätt så sövande dock. När jag åker till skolan kan jag oftast bara lyssna 20 minuter, sen somnar jag.

Dessa böcker har jag lyssnat på än så länge:

Snabba Cash - Jens Lapidus
Aldrig fucka upp - Jens Lapidus

Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson
Flickan som lekte med elden - Stieg Larsson
Lutslottet som sprängdes - Stieg Larsson

Det som tillhör mig - Anne Holt

Stum sitter guden - Anna Jansson
Alla de stillsamma döda - Anna Jansson
Må döden sova - Anna Jansson


Jag kan verkligen rekomendera alla dessa böcker. Just nu har jag precis börjat lyssna på Det som aldrig sker av Anne Holt.

Efter det har jag många som jag vill lyssna på. Denise Rudberg tjatar min moster om att jag ska läsa ;) så det får nog bli Jenny S efter den jag lyssnar på nu. Sen vill jag lyssna på resten av Anna Jansson och alla Camilla Läckberg. Även Mari Jungstedt och Presidentens val av Anne holt. Jag har flera års lyssnande framför mig, haha.

Brukar ni lyssan på ljudböcker? Några tips på bra böcker?


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback