Shopping i frikyrkornas mecka ;)

Vi hade jättetrevligt i Jönköping igår. Först tog vi en fika hemma hos kompisen sen gick vi en sväng på stan och sen åt vi lunch på en thairestaurang. Jag gillar Jönköping starkt. Det var en väldigt mysig stad och det fanns massa roliga affärer som vi inte har här. Jag skulle kunna åka dit och julhandla istället för att åka till Sthlm (även om jag älskar sthlm, men det är skönt att slippa stressen som är där). Jag hittade en lila lång top i en affär som hette "våran kåk". Visar foto på den senare. Jag köpte även en ängel som man kan hänga i tex ett halsband.

När vi kom hem bar det av till familjen Stenberg. Jag var helt slut men det var kul ändå. Vi spelade nått spel med trolldeg. Man sulle skulptera något så skulle de andra gissa vad man gjorde, typ. Kändes som en timme på dagis. Menmen, barnen gillade det.

Idag ska vi träna igen. Hoppas på pilates, skulle vara skönt.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback