myspys med älskling

Nu har jag fått tillsägelser att uppdatera här. Hehe!  Anledningen till att det blir så sällan nu är för att vi har så himla mycket att göra. Nu är det en tenat i religionshistoria C som jag pluggar till. Den är på onsdag och det känns förjävligt just nu. Så efter onsdag kommer det bli mer skrivande här.

Igår var jag och familjen på konsert i Matteus kyrka. De hade en stödkonsert för de hemlösa i Norrköping. Det är vår kära vän Jenny som har tagit initiativet till detta. De fick in över 17000 kr, helt otroligt. Känns bra att kunna bidra till något så viktigt.

 


När livet är tungt och jobbigt så finns de inget som är så avkopplande som att mysa med min älskade Bosse. Ingen ger så mycket kärlek som den katten. Min älskling.

Han vet precis hur han ska hjälpa mig med skolan.. kolla här:



Han lägger sig på böckerna när han känner att jag borde ta en paus.. hehe.



Menmen, tillbaka till pluggandet nu. Alltså, den här tentan tar livet av mig.

/Tina

Kommentarer
Postat av: /b

wiiie :) nu kommer jag kunna plugga bättre i alla fall, bloggen är uppdaterad ;p men OH så söt katt!!

2008-10-20 @ 15:51:27
Postat av: Johanna

Haha, så typiskt katter att lägga sig på saker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback