20090213

Idag är det fredag. Den 13:e februari. Fredag den 13:e.

Jag ska åka in till stan sen. Jag och mamma hade tänkt att träna idag men jag är fortfarande ganska förkyld så då är det väl lika bra att låta bli. Vi ska ta en tur på stan istället, kanske bara blir maxihuset. Vi får se. Glömde berätta att jag har fått hem glasögonen jag beställde på nätet. Jag tänkte lägga in bild på dem men jag får inte till några bra så jag skiter i det. Ni får se när jag väl har bestämt mig sen.

Igår var jag duktig och skrev ut mitt CV i 20 exemplar. Usch, jag gillar inte att gå runt sådär och fråga om jobb (jag har ju iofs aldrig gjort det innan, men det verkar lite läskigt). Menmen, det är bara lägga på sin charm. Nästa vecka ska jag och Alex ut och söka jobb. Önska oss lycka till, hehe!

Jag ska ta och skicka in min hemtenta nu. Tror den blev ok, inte asbra, men inte dunderdålig heller. Utan ok.



Imorgon kommer mannen hem och stannar i 1 vecka!
/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback