tystnad är okej

Seminariet idag gick bra men det var ganska tråkigt. Både detta seminarium och det förra kändes så överflödigt och utdraget. Man frågar sig själv, vad har jag lärt mig här egentligen? Jag sa inte ett enda ord på hela seminariet. Eftersom jag var där och det bara är närvaro och deltagande i grupparbetet som räknas, så gjorde inte det något att jag stod där knäpptyst. Skönt.

Nu börjar Den rätte för Rosing och sen efter det är det ju DHW och Christine (som om nån hade missat det liksom). Tänkte faktisk göra popcorn till DHW, mysa lite för mig själv. På tal om tv. Jag såg halva avsnittet av BB igår kväll, jag lyckades hålla mig vaken tills det började, men inte så mycket mer än så.. hehe.

Imorgon ska jag skriva klart hemtentan, bara ett ord kvar att förklara!


Nu, dags för tv..

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback