Han är så söt

Idag har jag legat ute i solen i 3 timmar. Såå skönt. Tänk om man kunde bo i ett land där det var varmt nästan jämt. Det är en dröm jag har. Hursom.. timmarna gick rätt fort. Jag käkade glass och lyssnade på ljudbok. Förtillfället lyssnar jag om "flickan som lekte med elden" =) Stieg Larsson är ju så himla bra! Det är massor i boken som jag har glömt bort så det är inte alls långtråkigt som jag trodde att det kunde bli.

Åh igår tittade jag, mamma och pappa på nya Wallander! Mamma hade förhandsbokat den! Filmen var lika bra som alla de andra faktiskt. Så se den om ni får möjlighet.

Som ni såg i tidigare inlägg så firar ju jag och Alexander 3 år idag! ♥ Dock så har vi inte pratat med varandra än, haha.. Vi är lite konstiga sådär.. men vi brukar alltid, av nån konstig anledning, prata med varandra på kvällen, så jag antar att det blir så idag med. Årsdagen kommer firas i Malmö eller Lund, får se vart Alexander bokar bord nånstans. Vi ska äta på nån restaurang och det kommer bli så himla mysigt. Vet inte heller om det blir imorgonkväll eller lördagkväll. Känns lite ovant för att vara mig. Jag brukar altid vilja ha koll på allt in i minsta detalj. Menmen, som sagt imorgon 06.35 går tåget mot Lund. Därefter ska jag åka pågatåg och buss. Är framme i svalöv 11.15.







Fångade två söta bilder på min älskade Bosse.



/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback