Nähä om man skulle ta och uppdatera lite

Nu börjar man återgå till vardagen. Men min vardag har ändrats en del sen jag skrev sist. Jag sitter nu i Göteborg, i VÅR lägenhet, min och Alexanders, min SAMBO. Coolt! Sommaren har varit bra på många sätt. Jag kan sammanfatta i några ord; Robins student, Gbg med Maria, Turkiet, flytt till Gbg, VG i sommarkursen m.m.

Tyvärr kommer det även bli en sommar att minnas på grund av stor sorg. En del av mig själv är borta, för alltid. Min älskade Bosse är numera i katthimlen. Det börjar sjunka in, men ju mer tiden går desto större blir saknaden.


Menmen, tänkte bara skriva lite grann. En uppdatering.

/Tina


♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Tina! Ja, det är bara bra med mig. Vad spännande att du ska plugga i gbg. Jag beklagar sorgen, jobbigt när husdjur går bort, det blir ju som en familjemedlem. Jag kommer ihåg när min katt Sixten dog för två år sen. Men vem vet, kanske leker de ihop i katthimlen? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback