lördag

Idag har jag bättrat på vinterångesten en aning. Jag och mamma var på resemässan på förmiddagen. Vi tog massa kataloger, tävlade om resor samt lyssande på när Reidar föreläste om Turkietresor. Både jag och mamma gick därifrån med.. ja, dels upprymdhet eftersom vi längtar efter kära Turkiet, och dels med ångest. Fy fan vad jag längtar bort härifrån.

Efter resemässan hann vi även med massa annat. Vi åkte dels till Erikshjälpen och tittade. Jag hittade bl.a en jättesöt glasskål. Jag tror att det är någon form av saltskål, men jag vet inte. Söt var den allafall, och kostade nästan ingenting.







Efter det åkte vi till ingelsta. Gick ibl.a n i den nya affären House (kanske inte är så ny, vad vet jag) och där köpte jag en ljuslyckta. Man kan inte ha för många ljuslycktor.






Vi hann även med en sväng till auktionskammaren. Jag ska nog bjuda på två grejjer tror jag. Kommer säkert inte få någon av dem, men det är lite kul.


Usch vad jag är trött.. Ska sova nu. God natt!

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback