onsdag

Idag har vi haft seminarium som handlade om olika perspektiv på organisationsstrukturer. På nått vis, förvånande tycker jag sjäv, så är det ganska intressant. Jag kan inte sätta fingret på vad det är som gör det intressant, men något är det. Imorgon har vi föreläsning om gruppsykologi, är nog intressant det också.

Har ju glömt att berätta att jag och Brankica fick VG på vårt arbete om Asperger syndrom :) åh, vi är så nöjda!


Med inspiration från
Anna bläddrade jag nyss igenom H&M's vår/sommar-katalog, och vipps så har jag klickat hem en cardigan och en klänning! Anna berätta för mig tidigare idag att det fanns massa snyggt, och dum som jag är hade jag inte öppnat katalogen än. Den låg orörd på köksön. Men nu är den som sagt öppnad och den bidrog till att shoppingsuget dämpades något.



Bilder: H&M

cardigan 299:-, klänning 49.50:- (erbjudande)


Om jag skulle ta och läsa lite i gruppsykologiboken? Jag läste lite förut, men nu har jag ju 1 ½ timme kvar till halv åtta hos mig, så några sidor till kan jag nog orka med.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback