skor

Idag har jag och mamma varit på stan. Vi var tvugna att hitta bra gå-skor som vi kan ha i Prag. Vi hade i stort sätt gett upp när vi gick in i sista skoaffären. Men sån tur vi hade, vi båda hittade sköna skor!

Jag hittade dessa Adidas, de blir perfekt att ha på sig när man ska flanera i Tjeckiens huvudstad. Kanske inte min stil, men strunt samma.

Åh vad glad jag blev när Willy åkte ur Lets dance igår! Äntligen, eller hur? Solsidan var som vanligt sjukt roligt. Mickan är min idol, hennes klädsel och inredning är precis så som jag vill ha det! SÅÅ SNYGGT! :D

Ikväll är det första delen av män som hatar kvinnor, missa inte! Iofs kan man ju sätta igång dvdn, men när den går på tv så blir det ju att man kollar ändå.


Idag släpptes New Moon, jag får dvdn på måndag hem i brevlådan :D Wiie!


/Tina


Kommentarer
Postat av: B

haha ser roligt ut :D men dem är fina!!

2010-03-22 @ 16:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback