sommarkurs

Igår sökte jag en sommarkurs som heter "att leda lärprocesser 7,5hp". Jag har sökt några jobb med men har fått nej från alla utom ett som jag fortfarande väntar svar från. Men jag har inte några förhoppningar. Det här med att söka jobb tär verkligen på självkänslan. Det är som att prova bikini. Jag blir tjutfärdig bara jag tänker på det. Men allafall, jag sökte den där kursen och jag tror den kan vara intressant. Det är en distanskurs så jag kan läsa när jag vill, vilket är skönt. Dock gick ju sökningarna ut den 15 mars (till sommarkurserna) så jag fick göra en sen anmälan. Jag läste ju en sommarkurs 2008 tror jag det var, och den sökte jag i efterhand, så jag hoppas jag har tur det här året med.

Jag måste ju ta tag i sökningarna till hösten med. Har inte helt koll på vad det bli än. Jag måste ju ha några "plan B" också. Jag har även tänkt att söka jobb i Gbg, men som sagt, självförtroendet när det gäller att söka jobb är nere på botten, så jag håller mig nog kvar i universitetsvärlden ett tag till. Att skjuta på problemen känns skönast just nu.


/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback