Min nya sysselsättning

Jag har känt att jag måste hitta någonting som jag kan ägna mig åt på dagarna. När man bara har en föreläsning i veckan så blir det väldigt mycket dötid resten av veckan. Men nu har min fina mamma introducerat mig i stickningsvärlden. Jag har börjat sticka en halsduk! Jag använder 4,5-stickor. Jag ska köpa nya, vill ha rundstickor istället, de är mycket enklare att hantera.





Den blir inte skitsnygg, men för att vara första gången så känner jag mig ändå rätt så nöjd!


Ikväll får vi vår hemtenta. Den ska vara klar om två veckor, så det ska nog gå bra. Fattar inte varför vi får så lång tid på oss. Antingen så krävs det två veckor, vilket jag dock inte tror, eller så vill lärarna ha lite ledigt. Den som lever får se.

Imorgon ska jag träffa Linnéa som är i Göteborg. Jag saknar mina vänner. Ska blir underbart att få träffa henne ♥

/Tina

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det är riktigt skönt =) Känns bra att känna att man får göra lite praktiskt efter alla timmar med näsan i böckerna ;) hehe! Som det ser ut nu så har jag inga planer på att flytta hem till Nkpg, men man får ju se vad som händer längre fram. Jag måste nog jobba något/några år innan jag kan söka mig ett nytt jobb :)



Det låter riktigt intressant! :) Visst är det jobbigt att skriva C-uppsats, men det är ju riktigt bra att ha sen så jag tycker att du ska satsa på det om du orkar :) Det kommer du ha nytta av sen!



Jag va faktiskt i Göteborg igår! =) Va på kurs med jobbet. Alltid kul o få komma ut lite :)



Ha det bra!



Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback