Hej bloggen!

Lördag. Idag ska vi iväg till Naturhistoriska Muséet. Det är fint väder så jag hoppas vi kan ta en promenad dit, det är inte så mycket längre än vad jag har till skolan, så det borde inte vara så svårt att övertala.

Älsklingen har skaffat en älskarinna. Hon är med honom överallt. Han har sagt flera gånger den senaste veckan att han älskar henne, fler gånger än vad han har sagt till mig. Han har köpt en iPhone4, såklart. Hans nya älskling. Och jag är inte avundssjuk, inte ett dugg (jag ljuger så braaa) Haha ^^




Måste visa en till bild:


Vad är det som tittar fram bakom sängen? Något lurvigt.. En vacker fin svans :)

Tyvärr, vi har inte skaffat en katt. Men ja, det är en katt på bilden. För några dagar sen råkade en grannkatt springa in i vår lägenhet. Den var SÅ SÖT! Tyvärr hann jag bara ta det där kortet, vi var ju tvungna att få ut honom. Som tur var så var detta en väldigt social katt, så han gömde sig inte. Jag kunde lätt ta upp och bära ut honom. Åh, jag vill ha en katt! Och jag saknar Bosse, min älskade Bosse. Att det fortfarande känns som hjärtat blöder när jag tänker på honom.. ♥ 

Nu måste jag göra mig i ordning.

/Tina


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!



Det va inte igår!

Hur är det med dig? Ser att du har flyttat söder ut =) Hur trivs du i Göteborg? :) Går det bra med studierna?



Ha det bra!



Kram

Postat av: clara

Visste inte ens att du läste min blogg haha!

Men tack för den uppmuntrande kommentaren, jag förbereder mig dock för det värsta då det Aldrig tidigare känts så flummigt gällande en tenta. Tack för den uppmuntrande kommentaren mitt i allt avreagerande, den värmde =) och hoppas allt är bra i Gbg? Kommer du häråt måste vi tajma in en fika "gamla" bvg-gänget! kram kram C

2010-10-22 @ 12:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback