Jag har det rätt så bra i min ensamhet



Alexander är borta över helgen så jag är själv hemma. Lite trisst, men jag känner att det inte går någon nöd på mig! Jag hade tänkt att se Eclipse ikväll, men fastnade framför datorn. Jag får ta och läsa lite i twilight när jag går och lägger mig ist, har lite abstinens för tillfället, hehe! Och så får jag se filmen imorrn eller på söndag.


Jag skrev tenta idag, egentligen två tentor om man ska vara petig. En teoridel och en statistik/metoddel. Jag tror att det gick bra, allafall bättre än vad jag trodde och hade kunnat hoppats på. Jag fick böckerna så himla sent så jag hann inte alls läsa så mycket som jag hade velat. Men som sagt, det gick bättre än väntat. Och som en liten "bra-jobbat-present" (även för att jag klarade tentan i barnpsykologin) till mig själv köpte jag en ljuslykta på vägen hem efter skrivningen. Jag hittade en mysig affär i hjärtat av haga som hade hur mycket vackert som helst. Jag skulle nog kunna spendera ett antal hundralappar, men jag nöjde mig med en liten fin lykta. 




/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback