senaste

Senaste veckan har varit intensiv. I söndags hade jag tenta i barn- och ungdomspsykologin (som kändes sådär, dock, men hoppas på det bästa). I onsdags började nya kursen "personlighet och hälsa, 15hp" som är en fortsättningskurs i psykologi och den håller på till slutet av mars (sen kommer en till 15hp-are). Eftersom kursen är så kort så är den väldigt intensiv. Jag är inte van vid att gå i skolan varje dag. Onsdag, torsdag och fredag (idag) har jag varit där. Stackars mig. Jag medger att det är bra för mig att komma ut och träffa folk, så jag inte bara sitter inne, så jag är väl nöjd ändå... tror jag. Idag hade vi seminarium om statistik, formler hit och formler dit. Blir helt trött i huvudet. Får iallafall 1hp för besväret, känns nästan löjligt. Den första tentan är redan 4/2, suck.

Jag har även köpt gym/träningskort. Kors.i.taket. Jag vet, otroligt, men det är sant. Så nu kan man säga att jag och Alex har en hobby ihop, gymmet. I kortet ingår även alla pass utom hot yoga. Känns bra! Hitills har jag bara tränat med Alex, alltså inga pass. Detta får jag ta tag i nästa vecka, dance och zumba vore kul. Gymmet ligger i huset, vilket jag vet kommer vara avgörande för att jag ska gå dit. Vill inte att det ska bli ett projekt att bara "ta sig dit". Så detta passar mig bra. Dessutom är det nyrenoverat och superfräscht.

/Tina


I Prag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback