1 dag kvar

Äntligen är det vår (nästan sommar). Idag är det iofs lite kallare, men det är inte under 10 grader.. Härligt.

Vad är det för en dag imorrn? Är det en vanlig dag imorrn? Nej, det är ingen vanlig dag, för det är TINAS 20 ÅRSDAG! HURRA HURRA HURRA! Hihi, fasen va skönt det kommer kännas att inte vara tonåring längre.. Jag inbillar mig det iallafall.

Den här veckan kommer känns så himla lång. Jag och Alexander kommer inte träffas förns på fredag när jag åker till honom. suck. Det är så tråkigt att inte få vara med varandra varje dag.

vitsippa2 
Titta vilka fina vitsippor mina favoritbarn, Moa och Oliver, plockade till oss ♥



Jag kan inte förstå hur folk orkar tjaffsa så mycket som de gör om att homosexuella nu mer får gifta sig i kyrkan. Varje dag sedan beslutet togs är det ilskna debattinlägg i tidningen, jag överdriver inte. Herregud, att folk orkar. Låt människor och kyrkan vara ifred.

Jag måste hitta skor till balen och det snarast. Jag kan inte lägga ner och sy in klänningen förns jag har hittat ett par skor. PANIK! (varför få panik över ett par skor och en klänning?)

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback