helgen

I fredags var vi på fest hos Macke. Kvällen började med att jag och Alex åkte hem till Simon och Helene. Vi drack några öl och spelade Guitar Hero, mycket trevligt! Väl hos Macke var det gratis sprit och mycket folk. Konstigt folk, men trevligt folk. Jag och Helen ansåg att vi var de ända normala tjejerna där. Jag vet inte, just då lät det väldigt realistiskt, men idag skulle jag nog säga att det var rent fyllesnack. Senare kom Emma dit, då blev vi tre normala tjejer.

Hela lördagen var vi halft döda, både jag och Alexander. Dock hade vi väldigt mysigt. Det är skönt att bara sega en hel dag. Iofs så har vi segat hela veckan. Lika bra att passa på när Alex hade påsklov.. hihi!

 
Alexander, Simon och Helene



Imorgon kommer det en tjej från BRIS som ska föreläsa på skolan... En föreläsning som jag har ordnat. Det är en del av mitt proektarbete, hihi!

Nu är sökningen till högskolan klar, skönt att vara av med det.. Jag rangordnade såhär..
1. Socionomprogrammet
2. Religionsvetenskapliga programmet
3. Religionsvetenskap, grundkurs B



Jag fattar inte riktigt hur man kan gå hem med nån på fyllan, nån man inte känner. One night stand.. varför finns det? Det är snuskigt.. usch.. Aja, nog om det.

/Tina


Kommentarer
Postat av: Zanna

Men det är ju du ju.
Jag träffade dig hos Macke i fredags. =)

Allt bra? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback