kalas ikväll

Idag har både mamma och jag varit lediga. Vi spenderade en lång tid på Maxi.. fy fan va vi handlade mat! Det va en påfrestelse... Innan vi åkte till Maxi var vi på systemet, så nu har jag gjort premiär där med! hihi!

GRATTIS till Alexander för att han kom in på Lunnevads folkhögskola =D Du är bäst babe! Om 45 minuter kommer han hit, då ska vi skåla och fira med ett glas vin. Det har jag bestämmt! Senare vid 18.30 kommer resten av folket! Hoppas det blir kul! =D

Jag köpte te med ingefära och citron idag. Det ska tydligen vara nyttigt, det har Anna Skipper sagt (hon är det som kretsar i min hjärna förtillfället).  Det var helt okej, men det är ju inte jordgubbste direkt.

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback