presenter

I fredags hade jag tänkt att åka till Tranås, till Alexander. Men mot eftermiddagen bestämmde han sig för att åka till mig istället. Anledningen var att han skulle bjuda ut mig på restaurang. När han satt i bilen påväg hit ringde han och berättade att han hade bokat bord på Bacchus kl. 20.30.. Jag blev så himla glad! Vi åkte dit och kom precis på minuten i tid. Jag åt vitlöksbröd med fetaost till förrätt (bland det godaste jag ätit), och Alexander åt skagenröra. Till huvudrätt tog vi båda två plankstek, gudomligt gott! Kvällen var så himla mysig! Tack hjärtat för en underbar kväll! Jag måste bara berätta att jag fick ett jättesnyggt halsband från pilgrim av Alex också! Hihi!

Idag har farmor, min faster, två kusiner och ett kusinbarn varit här och firat mig lite! Det var trevligt, speciellt bebisen som var med... såå himla söt och charmig! Jag vill också ha en bebis.. fast inte just nu.

Eftersom jag är så mycket ledig om dagarna har jag bestämmt att jag ska gå upp lite tidigare varje morgon för att gå ut och gå promenad i typ 30 minuter. Hur länge tror ni jag kommer klara det..? Förmodligen kommer det nog pajja redan imorrn. Men tanken var god.




Måste bara passa på att säga grattis till min kära bror som har blivit antagen till A-laget i SSK (han gjorde premiärmålet och blev matchens lirare... *stolt*), och till att han kom in på idrottslinjen på hagagymnasiet!

Jag har precis nu kommit hem från en B-lagsmatch.. jag såg bara 15 minuter, det va för kallt.. usch. Men under dessa 15 minuter hann jag ändå bli irriterad. Jag kan inte förstå hur det kan vara tillåtet att prata ett annat språk på planen. Borde inte det vara fusk?

/Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback